Veel gestelde vragen – Inlighted

Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd hangt af van de productkeuze. Indien de verzendmethode "Vandaag besteld, morgen in huis" niet beschikbaar is voor het gekozen product wordt een levertijd van 4-7 werkdagen gehanteerd. Bij verzending van uw bestelling zal u een e-mail ontvangen met de track & trace code voor uw verzending. Mochten er nog vragen zijn in verband met de levertijden kan u ons altijd contacteren op info@inlighted.nl

De afstandsbediening werkt niet, wat nu?

Al onze afstandsbedieningen en lampen worden getest voor verkoop dus normaliter zou deze gewoon normaal moeten werken. Indien er geen lampje gaat branden op de afstandsbediening zou het aan de batterijen moeten liggen. Als het lampje op de afstandsbediening wel gaat branden en deze niet meteen met de lamp kan verbinden zou u de reset-techniek kunnen toepassen uit de handleiding. (Let op: als u de lamp met de afstandsbediening wilt verbinden moet de lamp wel aan staan.) Mochten er verder nog vragen zijn in verband met de afstandsbediening kan u ons altijd contacteren op:  info@inlighted.nl

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn aankoop?

Heeft u na uw bestelling geen bevestiging in uw mailbox ontvangen? Controleer dan zeker of het opgegeven e-mailadres correct is en / of de bevestigingsmail niet in uw spamfolder is beland. Mochten er nog vragen zijn in verband met de levertijden kan u ons altijd contacteren op info@inlighted.nl

Waar kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?

Wenst u een factuur voor uw aankoop? Mail ons op info@inlighted.nl met de juiste bedrijfsnaam en BTW-nummer. Wij maken spoedig uw factuur op.